Chirurgie

Poskytujeme klinická chirurgická vyšetření při veškerých zdravotních potíží jako např. při bolestech, po úrazech či při poúrazových potížích, při krváceních, při akutních bolestech zad, při poruchách prokrvení, podezření na onemocnění mléčné žlázy, zánětů, zarostlých nehtů. Speciální péči věnujeme traumatologii v léčbě úrazů, komplikovaných zlomenin apod.

Mezi nečastější operační ambulantní výkony v lokálním znecitlivění, které provádíme, patří:

• vyříznutí kožní afekce za účelem vyléčení a tkáňového rozboru
  • estetická a preventivní chirurgie (odstranění mateřských znamínek, odstranění jizev aj.)
  • odstranění patologických uzlin a nezhoubných nádorů prsů, kůže a podkoží,
  • operace ganglií
  • Dupuytrainovy kontraktury prstů rukou, tukových nádorů, hemoroidů a řitních píštělí
  • léčíme žilní městky včetně bércových vředů
  • provádíme sklerotizaci žilních varixů
  • odstraňujeme cizí tělesa včetně přetržených klíšťat
  • aplikujeme náušnice včetně piercingu
  • mnohé další

Lékaři chirurgické ambulance Zdravotního zařízení Rokycany-střed pravidelně spolupracují s lůžkovými chirurgickými zařízeními při operacích v celkové anestesii, operují, či operovali např. ve fakultní nemocnici v Plzni-Lochotín, v Nemocnici Hořovice nebo rokycanské nemocnici.

V případě potřeby poskytujeme také odborné konzultace, především v oblasti mammologie, traumatologie a cévního lékařství! Přijďte se nechat nezávazně vyšetřit při prvních náznacích problémů. Včasné odhalení choroby je důležitým faktorem pro úspěšnost léčby nejen rakovinového bujení, ale celé řady dalších onemocnění. Nepodceňujte proto první návštěvu lékaře.