O nás

Zdravotní zařízení Rokycany-střed provozuje soukromou chirurgickou ambulanci v samém centru okresního města Rokycany od začátku roku 1995, jde tedy o nejdéle fungující soukromou chirurgickou ambulanci v okrese Rokycany. Zařízení disponuje vlastním vybaveným operačním sálem, vyšetřovnou a do roku 2003 provozovalo také vlastní radiologické oddělení. Lékaři pracující v zdravotním zařízení patří k profesionálům v oblasti chirurgie, většina z nich působila v pozici primáře chirurgického oddělení, či provozovala vlastní chirurgické ordinace.

Zdravotní zařízení Rokycany-střed se nachází na hlavní třídě vedoucí obcí Rokycany - Jiráskově ulici naproti okresnímu soudu. Budova je umístěna mezi Všeobecnou zdravotní pojišťovnou a hlavní poštou. Chirurgickou ambulanci naleznete v přízemí pravého, západního, křídla budovy č. p. 398.

Chirurgická ambulance je v provozu se standardním vybavením od ledna 1995 včetně vlastního radiologického oddělení. V roce 2003 bylo pracoviště konvenční radiologie uzavřeno, při potřebě rtg vyšetření využíváme digitální rtg ve spolupráci s ostatními zdravotnickými zařízeními v Rokycanech. V roce 2012 vedení zdravotního zařízení použilo vybrané peníze z regulačních poplatků k úhradě části pořizovací ceny moderního automatického autoklávu k zajištění sterility bez rizika s manipulací sterilního materiálu. Zaměstnanci zdravotního zařízení pracují s nejmodernějšími materiály využívanými v chirurgické praxi.

Poskytujeme klinická chirurgická vyšetření při veškerých zdravotních potíží jako např. při bolestech, po úrazech či při poúrazových potížích, při krváceních, při akutních bolestech zad, při poruchách prokrvení, podezření na onemocnění mléčné žlázy, zánětů, zarostlých nehtů. Speciální péči věnujeme traumatologii v léčbě úrazů, komplikovaných zlomenin apod.

V případě potřeby poskytujeme také odborné konzultace, především v oblasti mammologie, traumatologie a cévního lékařství! Přijďte se nechat nezávazně vyšetřit při prvních náznacích problémů. Včasné odhalení choroby je důležitým faktorem pro úspěšnost léčby nejen rakovinového bujení, ale celé řady dalších onemocnění. Nepodceňujte proto první návštěvu lékaře.

Pokud trpíte obavami z nemocničního prostředí, můžeme se sejít například v příjemném nově zrekonstruovaném salónku nad šálkem kávy!

Smluvní pojišťovny

Zdravotní zařízení disponuje smlouvami s následujícími zdravotními pojišťovnami:

• Všeobecná zdravotní pojišťovna
  • Vojenská zdravotní pojišťovna
  • Česká zdravotní průmyslová pojišťovna
  • Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
  • Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR